Konferencje

Polichno

Twoje wydarzenie, nasza organizacja

Szukasz miejsca, w którym przeprowadzisz konferencję, szkolenie, prezentację lub spotkanie biznesowe? Hotel Złoty Młyn Polichno to idealne miejsce na mapie centralnej Polski, które łączy dogodną lokalizację, nowoczesne zaplecze techniczne i pełne wsparcie organizacyjne.

Nasz obiekt położony jest bezpośrednio przy trasie Katowice–Warszawa, zaledwie 7 km od Piotrkowa Trybunalskiego – dzięki czemu stanowi doskonały punkt spotkań dla firm i instytucji z całej Polski.

Miejsce stworzone do spotkań

Organizacja wydarzeń biznesowych to nasza codzienność. Zaufały nam setki klientów – od małych firm po duże korporacje i instytucje publiczne. Nasze przestrzenie konferencyjne dostosowujemy do charakteru spotkania oraz indywidualnych oczekiwań organizatorów.

Dostępne sale konferencyjne

W Hotelu Złoty Młyn Polichno oddajemy do dyspozycji cztery nowoczesne i przestronne sale konferencyjne, wyposażone w niezbędny sprzęt multimedialny oraz systemy nagłośnienia.

SALA A
  • Powierzchnia: 150 m²

  • Układ teatralny: do 120 osób

  • Układ kabaretowy: do 70 osób

  • Układ w podkowę: do 30 osób

SALA B
  • Powierzchnia: 120 m²

  • Układ teatralny: do 70 osób

  • Układ kabaretowy: do 50 osób

  • Układ w podkowę: do 36 osób

SALA C i SALA D
  • Idealne dla mniejszych spotkań, warsztatów, rozmów kwalifikacyjnych lub szkoleń wewnętrznych.

  • Szczegóły dotyczące ustawienia i wyposażenia dostępne są u naszego koordynatora ds. konferencji.

Wyposażenie i udogodnienia

Każda z sal konferencyjnych oferuje:

  • projektor multimedialny lub ekran LCD,

  • system nagłośnienia i mikrofony bezprzewodowe,

  • dostęp do szybkiego internetu,

  • możliwość zaciemnienia sali i regulacji klimatyzacji,

  • dostęp do flipchartów, tablic suchościeralnych i innych materiałów pomocniczych.

Obsługa gastronomiczna i techniczna

Organizując wydarzenia, oferujemy pełne zaplecze cateringowe:

  • przerwy kawowe (kawa, herbata, przekąski, ciasta),

  • lunche biznesowe i serwowane obiady,

  • uroczyste kolacje i bankiety po konferencjach,

  • opcje menu wegetariańskiego i bezglutenowego.

Dodatkowo zapewniamy pomoc w:

  • przygotowaniu materiałów konferencyjnych (wydruk, oprawa, identyfikatory),

  • dokumentacji fotograficznej i wideo,

  • obsłudze recepcyjnej i organizacyjnej wydarzenia.

Komfortowe zakwaterowanie

Dla uczestników konferencji oferujemy noclegi w 63 pokojach hotelowych, w tym również w pokojach jednoosobowych i dwuosobowych z możliwością zakwaterowania grupowego.

Hotel jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i oferuje bezpłatny, monitorowany parking.

Skontaktuj się z nami, by zorganizować wydarzenie!